Logo internetowy kantor MAX
telefon
0048 32 441 80 91
pon-pt 9-20 sob 9-18
Zostań klientem kantoru Zaloguj się do systemu
Transakcje walutowe

Godziny w których można zatwierdzić transakcje walutowe w InternetowyKantorMAX.pl ? Transakcje walutowe mogą Państwo zatwierdzać w tygodniu roboczym (Poniedziałek - Piątek ) od 8:00-18:00.

Akceptacja transakcji po dokonaniu przelewu.
Państwo wybierają moment do zaakceptowania transakcji, nie ma żadnych ograniczeń czasowych, a Państwa środki mogą pozostawać na naszym rachunku do akceptacji.

Posiadam konta w dwóch bankach.
Nie ma żadnych przeszkód w dokonywaniu wymiany między rachunkami w dwóch różnych bankach.

Różnica w czasie realizacji przelewu zależny od Banku.
Czas realizacji naszej transakcji jest zależny od tego w jakim banku posiadamy otwarty rachunek walutowy a także od warunków wymiany walut jakie oferuje nam konkretny bank. Niektóre banki maja możliwość realizacji transakcji w kilka minut, inne maja czas realizacji do jednego dnia roboczego. Proszę także pamiętać, transakcje realizowane poza godzinami pracy banków wydłużają się o jeden dzień roboczy.

Kiedy kupiona waluta znajdzie się na koncie Użytkownika?
Czas realizacji jest zależny przede wszystkim od banku w którym posiadają Państwo swoje rachunki i mieści się w granicach od 15 minut do 8 godzin roboczych.

Pozostałe środki nie pozostają na koncie Użytkownika.
Po dokonanej wymianie środki nie pozostają na koncie użytkownika:
Gdy przesłane są z banku w którym posiadam rachunek, są odesłane na rachunek z którego wpłynęły.

Gdy przesłane są z banku w którym nie posiadam rachunku, jest możliwa wymiana całej kwoty.

Wymiana jednej wpłata na różne waluty.
W systemie każdy przelew jest uważany jako jedna transakcja za pomocą której można wymienić tylko jedną walutę.

Szybkość realizacji transakcji.
Jest w dużym mierze zależny od szybkości księgowania i wysyłania przelewów przez banki i na ten czynnik InterenetowyKantorMAX nie ma niestety wpływu. Użytkownik jest informowany, w jakim terminie jego środki znajdą się na rachunku docelowym.

Anulowanie transakcji wymiany.
W systemie jest możliwość w dowolnym czasie anulowanie transakcji przed jej akceptacją. Dokonana wpłata jest odsyłana na rachunek z którego została wysłana.

Transakcje ponadprogowe.
Jest to transakcja walutowa o wartości powyżej 15 000 euro, wymaga ona jednak podjęcia dodatkowy środków bezpieczeństwa.

Przeprowadzanie transakcji ponadprogowych.
W tego rodzaju transakcji nasz kantor sprawdza dane klienta porównując podane podczas rejestracji użytkownika z danymi z dokumentów. Osoby fizyczne powinny wysłać skan dowodu osobistego, w przypadku osób prawnych – skan dowodu osobistego osoby która przeprowadza transakcje w imieniu firmy i dodatkowo skany dokumentów rejestracyjnych firmy/spółki. Dokumenty te należy przesłać przed zatwierdzeniem transakcji. Skany powinny być czytelne, powinno się na nich znajdować :

Osoby fizyczne:
Nazwisko oraz Imię
Obywatelstwo
Adres osoby dokonującej transakcji
Numer PESEL
Data urodzenia w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL
Numer dokumentu stwierdzającego tożsamość cudzoziemca
Kod kraju w przypadku przedstawienia paszportu
Seria i numer dowodu osobistego

Osoby prawne: aktualne dane z KRS lub innego dokumentu (nazwa firmy, forma organizacyjna osoby prawnej, siedziba i jej adres, numer identyfikacji podatkowej)
imię, nazwisko i numeru PESEL lub data urodzenia w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL, osoby która reprezentuje osobę prawną (adres zamieszkania, seria i nr dowodu osobistego)

Opłaty za przelewy.
Za przelewy w PLN nie pobierane są żadne opłaty.
Za przelewy Euro (EUR), Franka szwajcarskiego (CHF), Dolara amerykańskiego (USD) oraz Funta brytyjskiego (GBP) na konta bankowe gdzie posiadamy rachunki nie pobierane są żadne opłaty.
Za przelewy Euro (EUR), Franka szwajcarskiego (CHF), Dolara amerykańskiego (USD) oraz Funta brytyjskiego (GBP) na konta bankowe gdzie nie posiadamy rachunki pobierane są opłaty zależne od rodzaju przelewu.

Przelewy z zagranicznych rachunków bankowych. W naszym portalu system obsługuje zagraniczne rachunki bankowe, przelewy z zagranicznych kont bankowych są realizowane.

InternetowyKantorMAX nie obsługuje wpłat.
które zostały zrealizowane na poczcie lub w oddziale banku,

Dlaczego może wystąpić zwłoka otrzymania przelewu w obcej walucie.
Większość opóźnień otrzymania przelewu jest wynikiem powstałego opóźnienia księgowania przez bank. Na ten czynnik nasz InternetowyKantorMAX nie ma żadnego wpływu, trzeba uzbroić się w cierpliwość. Trzeba też zaznaczyć, iż opóźnienie może dojść do dwóch dni roboczych. Większość realizowanych przelewów jest realizowana do kilku godzin.

Opłata za operacje przelewu niewymienionej waluty.
Opłata pobierana jest tylko w sytuacji, kiedy nasz kantor musi odesłać środki walutowe jest koszt przelewu, w innych sytuacjach nie pobierane są żadne opłaty.

© 2012 Internetowy Kantor MAX
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej. zamknij